Saeco Syntia

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Syntia op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Cypro39 01-06-2012
Geschreven voor: Saeco Syntia

Wij hebben helaas ook een Syntia gekocht.
Apparaat aantal weken in huis, de melk opschuim functie werkt niet goed ( komt veel schuim, luchtbellen ) en zakt daarna als een pudding inelkaar.
Philips service gebeld, apparaat opgehaald aantal weken weg en zou gerepareed zijn.
Nu 2 weken later wederom hetzelfde probleem, weer maar met Philips gebeld machine wordt maandag weer opgehaald, kortom apparaat is meer ter reparatie dan dat we er plezier van hebben.
Dit voelt aan als een miskoop, voor ons geen Philips meer.Ik heb deze via de ING rente punten gekocht, als ik hem in een gewone winkel had gekocht dan was ie al lang teruggebracht met de eis van een nieuwe.
De philips service maakt zich er ook niet echt druk om dat een apparaat 2 weken na reparatie alweer kapot is. Ik had meer van Philips verwacht.

ChrisW 28-11-2010
Geschreven voor: Saeco Syntia

Het apparaat zet lekkere koffie. Minpuntjes zijn een beperkt koffie en water reservoir. We hadden wel een probleempje, de zet unit was er niet meer uit te krijgen. Even uit en aan zetten was de remedie. Verder erg tevreden, de koffie consumptie is verdubbeld....

Aloys2 11-06-2010
Geschreven voor: Saeco Syntia

Alleen al voor het oog is dit iets sierlijks in de keuken. Compact formaat. Het groene digitale display geeft precies aan waar het apparaat mee bezig is.

Bezorgd door de koffiespeciaalzaak, die in korte tijd duidelijk uitleg heeft gegeven over de werking. Koffiesterkte en vulling per kopje is simpel in te stellen.
5 soorten koffie hebben we er bij gekregen, waarmee we nu aan het experimenteren zijn.
Tot nu toe vol lof over het apparaat en de kwaliteit van een bakkie.

Straatridder 31-01-2010
Geschreven voor: Saeco Syntia

Fantastisch apparaat. Zowel voor bonen als gemalen koffie. Mooie schuimkraag op ieder kopje. Erg makkelijk om met het stoompijpje de (volle)melk op te kloppen, waarmee je een echte italiaanse cappuchino maakt. Goeie prijs, kwaliteit verhouding voor een volautomaat.
Ook de sterkte v/d koffie kun je regelen en het apparaat onthoudt dit. Ook de maling v/d bonen kun je zelf bepalen.